7-dniowy plan diety alkalicznej do walki z zapaleniem i chorobą

Poziomy PH pokazują stopień, w jakim coś jest kwasowe lub alkaliczne. W skali pH 0 jest całkowicie kwaśne, a 14 jest całkowicie alkaliczne, a 7 jest obojętne.

Każdy pojedynczy system ciała ma swój własny idealny poziom pH, a nawet niewielkie wahania tej równowagi mogą powodować katastrofalne skutki.

Nasza krew znajduje się po stronie alkalicznej, przy poziomie pH od 7,35 do 7,45, podczas gdy kwas żołądkowy musi mieć pH 3,5 lub poniżej w celu rozbicia żywności. Aby zapewnić prawidłowy poziom pH krwi, nasz mocz zmienia swoją wartość pH.

Diety alkaliczne są bogate w pokarmy alkaliczne w celu zrównoważenia poziomu pH w organizmie, ponieważ współczesne diety zawierają dużo kwaśnych pokarmów, które promują stany zapalne i choroby.

Dlatego zapobiegają wzdęciom, bezsenności, złej pamięci, kamieniom nerkowym, złemu poziomowi energii, wysokiemu ciśnieniu krwi, bólom głowy, cukrzycy, chorobom serca, bólom mięśni i słabym kościom.

Te diety są popularnym trendem w dzisiejszych czasach, ale pomimo tego są potężnym narzędziem przeciwko wielu chorobom, w tym rakowi.

Wiele osób zgłasza swoje pozytywne doświadczenia z tymi dietami, ale jest też wielu innych, którzy nie mogą zrozumieć, w jaki sposób pracują.

Społeczność medyczna wątpi w sukces tych diet, ponieważ każdy system ciała ma swój własny idealny poziom pH. Jednak fakty pokazują, że działają i pobudzają organizm i zapewniają zdrowie i witalność. Jest to 7-dniowy dieta alkaliczna, która zmieni Twój sposób odczuwania w twoim ciele!

Diety alkaliczne wspomagają również utratę wagi, leczenie zapalenia stawów, stanów zapalnych i raka.

Mianowicie, wysoko cukrowe i wysokotłuszczowe pokarmy są kwaśne, więc zwiększają kwasowość krwi, a ciało wydobywa minerały z kości i narządów, aby przywrócić prawidłową równowagę pH 7,4.

Wysoka kwasowość lub kwasica sprzyja stanom zapalnym, a zatem powoduje choroby, takie jak stwardnienie rozsiane, ból stawów, arytmia, zaburzenia niedoboru odporności, letarg i nowotwory.

Odwrotnie, komórki rakowe nie mogą dążyć do alkalicznego środowiska. Poziomy pH są również ważne dla sygnalizacji komórkowej, która jest niezbędna dla twoich komórek do wykonywania ich indywidualnych zadań.

Terapeuta żywieniowy Vicki Edgson i organiczna szefowa kuchni Natasha Corrett stworzyli Szczerze Zdrowy Program Alkaliczny, którego celem jest utrzymanie pH pomiędzy 7.35 a 7.45. Uważają, że można to osiągnąć przez spożywanie 80% żywności alkalicznej i 20% żywności kwaśnej.

Oto podstawowe zasady:

Powinieneś spożywać warzywa, większość owoców, groch, rośliny strączkowe, fasolę, soję i tofu, trochę orzechów i nasion oraz mnóstwo zdrowych tłuszczów, takich jak oliwa z oliwek, olej kokosowy i olej lniany.

Oto lista moszczów alkalicznych:

Karczoch
Szparag
brokuły
Burak
Daktyle
Ryc
kalafior
Koper włoski
Cytrynowy
Jarmuż
szpinak
Rukiew wodna

Z drugiej strony należy unikać pokarmów przetworzonych, cukru, nabiału, mięsa, jaj, alkoholu, większości ziaren, kofeiny, a także soi, przetworzonej kukurydzy, olejów szafranowych i słonecznikowych, uwodornionego oleju i margaryny.

Powinieneś postępować zgodnie z tym planem i znacząco podnieść ogólny stan zdrowia. Ponadto podajemy Ci przepisy na proste, alkaliczne, ale smaczne posiłki.

7-dniowy plan diety alkalicznej

Dzień 1

Śniadanie: Chia i quinoa truskawkowa
Snack: pomarańcza
Obiad: słodka i pikantna sałatka
Przekąska: 1/2 szklanki prażonych orzechów i suszonych owoców
Kolacja: Prosta zielona sałata z oliwą z oliwek i ocet jabłkowy, 3-4 uncje. pieczony kurczak z pieczonymi słodkimi ziemniakami i pasternakiem.

Chia i truskawka Quinoa

Składniki:

1 szklanka gotowanej quinoi
5 łyżek nasion chia
½ filiżanki poćwiartowanych truskawek + 4 plasterki truskawek
2 wyznaczone daty
2 łyżki posiekanych migdałów i niesłodzone posiekane płatki kokosowe
1 ½ szklanki mleka kokosowego

Instrukcje:

Ugotuj quinoa poprzedniej nocy, aw mikserze wymieszaj daty i mleko kokosowe, aby przygotować puree. Wlać do słoika i dodać nasiona chia. Dobrze wymieszaj, przykryj pokrywką i pozostaw je w lodówce. Rano dodaj do miski komosy i nasiona chia i dodaj dodatki. Cieszyć się!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *